مطالب مرتبط:
چهاردهمین نمایشگاه کتاب مس سرچشمه در رفسنجان افتتاح شد
افتتاح دیوار بتنی در مرز مشترک عراق و سوریه
تصاویر/ مراسم افتتاح کانال های تبلیغات تلویزیونی انتخاباتی در لرستان
افتتاح چهارمین مرز رسمی ایران و ترکیه | ارتباط سلماس و وان ترکیه برقرار شد
157 طرح ورزشی در هرمزگان آماده کلنگ زنی و افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 09:352024-01-29فرهنگي

حسینیه هنر همدان به زودی افتتاح می شود 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اعلام کرد: با رایزنی های صورت گرفته با یکی از حسینیه های خوب همدان، به زودی حسینیه هنر افتتاح خواهد شد.

- مسعود ویژه در نشست هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان استان همدان، ضمن تشریح برخی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته گفت: حوزه های کاری و مدیریتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گسترده است که متأسفانه بودجه های فرهنگی نیاز همه اقدامات انجام شده را تأمین نمی کند.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر استان بیان کرد: با رایزنی هایی که انجام دادیم برای نخستین بار در استان نزدیک به 43 میلیارد تومان از تبصره 16 به اصحاب فرهنگ و هنر وام پرداخت شد که سهم هر هنرمند متغیر بین 50 تا 150 میلیون تومان بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: آموزش هنر در هنرستان هنرهای زیبا در حال تقویت است و اصلاحات اساسی برای کانون فرهنگی مساجد انجام دادیم که با تأمین بودجه مناسب اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ویژه به مسأله اقتصاد در هنر اشاره و مطرح کرد: به زودی فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح خواهد شد تا هنرمندان بتوانند محصولات خود را در این نم


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - فرهنگ - ارشاد اسلامی - استان همدان
آخرین اخبار سرویس:

حسینیه هنر همدان به زودی افتتاح می شود 

حسینیه هنر همدان به زودی افتتاح می شود